Jaké problémy mohou nastat při koupi levných spotřebičů?

Každému z nás už jistě někdy odešla pračka nebo trouba a my jsme jako náhradu koupili levný spotřebič, který jsme zrovna našli v akci na internetu.

Toto řešení, ale není ideální a ve výsledku se může spíše prodražit. Níže vám prozradíme proč.

Realizace ALIN MODERNÍ BYT s.r.o.


Co se v článku dozvíte?

Doba čtení: 5 minut


Energie hrají velkou roli

Levné spotřebiče jsou často v horší energetické třídě, takže vyúčtování po vyúčtování přeplatíte na energiích. S úsporným spotřebičem můžete ušetřit i několik tisíc ročně, takže se vám investice časem vrátí. 

Konkrétně například lednici Liebherr koupíte v energetické třídě A+ a navíc má speciální technologii Biofresh, která udrží jídlo až 3x déle čerstvé. Třeba takové jablko nebo kiwi vydrží až 80 dnů. Tyto produkty jsou i včetně prodloužené záruky 5-10 let, protože výrobce opravdu dokáže garantovat kvalitu.

Spotřebiče pro nás nebo pro sousedy?

Spotřebič vám dorazí domů, ale nemá český návod a popisky?
Je dost možné, že není určen pro českou distribuci, v takovém případě může nastat i problém s případnou reklamací, protože výrobce nemusí mít zastoupení servisů v ČR.

Dvakrát do roka na reklamaci

Vytopená koupelna, kouř z trouby nebo rozmrazené jídlo v mrazáku..
Co mají tyto situace společné? Spotřebič přestal fungovat.
Dalším velkým strašákem je častá poruchovost těchto spotřebičů, protože výrobci šetří právě na součástkách, které jsou často nekvalitní a dlouho nevydrží. 

Tyto reklamace jsou největší komplikací hlavně i z hlediska vestavných spotřebičů, protože kvůli opravě bude třeba spotřebič vymontovat, pokud nebude možná oprava přímo na místě.

Kdy bude oprava?

Dodavatelé levných spotřebičů mají často špatně zařízený servis, může se tedy stát, že budete bez funkčního spotřebiče i několik týdnů.

Realizace ALIN MODERNÍ BYT s.r.o.


Nicméně nemějte obavy, níže pro vás máme i několik tipů, které vám při výběru spotřebiče pomohou, abyste nenaletěli.

Na co si dát při výběru spotřebiče pozor?

  • Prověřte si značku -
    • Máte s ní zkušenost vy nebo vaši známí? Poptejte se jich, jak jsou spokojení.
    • Má značka zastoupení servisů v ČR? U spotřebičů je standard, že servis kontaktujete napřímo a ten vám pošle odborného technika.
  • Jakmile si vyberete konkrétní typ spotřebiče - 
    • Vyhledejte si recenze tohoto výrobku, zda je kvalitní
    • Prodává ho i jiný obchod? Pokud ne, může se jednat o výprodejový model
    • Má spotřebič české popisky a návod ke stažení?
  • Je možnost prodloužené záruky? Pokud ano, určitě ji využijte.
    • Musím se pro záruku registrovat nebo ji dostanu automaticky k výrobku?
    • Je to záruka na celý produkt nebo jen na část? (Např. motor,..)

Věříme, že po přečtení tohoto článku si vyberete spotřebič, který vám bude dlouho dělat radost a nebudete s ním mít zbytečné starosti.

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat, rádi vám poradíme a nabídneme spotřebič podle vašich představ.

>> KONTAKTUJTE NÁS <<


Zpět na články

ALIN-MODERNÍ BYT s.r.o.

Fáblovka 402 (mapa)
533 52 Pardubice
Česká republika

+420 774 569 140

Jsme na sociálních sítích


Váš prohlížeč (Internet Explorer) je zastaralý.

Již nevydává pro systém Windows žádné aktualizace. Stáhněte si jeden z těchto aktuálních, svobodných a vynikajících prohlížečů: